klantenservice

BEDRIJFSGEGEVENS:

Brusati Motors is onderdeel van Brusati Engineering and Development
KVK: 71847669
BTW-nummer: NL002307300B36
Korenmaaier 13
8256SK Biddinghuizen

Verzending

1. Hoe lang is de levertijd?
Als de artikelen op voorraad zijn, worden deze doorgaans de volgende dag bij je thuis bezorgd indien je voor 21:00 hebt besteld. Is dit niet het geval, dan kan dit tot 30 werkdagen duren. Onze onderdelen worden veelal in het buitenland gemaakt om langdurige kwaliteit te kunnen bieden tegen scherpe prijzen waardoor het soms iets langer kan duren voordat het product bij u bezorgd wordt.

2. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen op basis van je orderwaarde, het land van bestemming en het gewicht van het pakket. Standaard rekenen wij bijvoorbeeld €6,75 voor verzending in Nederland, maar vanaf een orderwaarde van €150 is verzending gratis!

5. Kan ik een bestelling aanpassen of annuleren?
Ja, dit kan mits verzending nog niet verwerkt is.

6 Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen?
U krijgt de orderbevestiging altijd direct via email nadat je je bestelling hebt geplaatst. Krijgt u geen email, dan zit er waarschijnlijk een fout in het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Controleer daarom je e-mailadres onder ‘Mijn account’ altijd nauwkeurig op spelfouten.Is je e-mailadres correct dan kan het ook zo zijn dat je email-provider een spamfilter gebruikt die onze emails blokkeert.

Retour

Kan ik een artikel retourneren of ruilen?
Ja, als klant heb je altijd 14 dagen retourrecht bij ons. Als je een artikel terugstuurt, stuur dan altijd de originele verpakking en eventuele merkkaartjes mee. Wanneer je iets retour zendt, kun je het beste dezelfde verpakking gebruiken waarin je de artikelen ontving.

Belangrijk! Wanneer je iets retourneert, vul dan het modelformulier herroepingsrecht in en stuur een e-mail aan ons ter bevestiging

Let op! Jij draagt de verantwoordelijkheid ervoor dat je retourzending bij ons aankomt. Daarnaast zult u bij ruilen zelf de extra verzendkosten moeten dragen.
Mocht u het product beschadigd hebben, dan wel de verpakking; dan vergoeden wij niet 100% van het product. Dit zal in overleg gaan. Producten die op maat worden gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.

Waar is mijn bestelling?
Heb je je bestelling na 3-7 werkdagen nog niet ontvangen (en is dit wel afgesproken), neem dan contact op met info@custombikeonderdelen.nl. Het kan zijn dat je bestelling restgenoteerd staat of alleen maar iets vertraagd is. Heb je langer dan 10 dagen op je bestelling gewacht en niets gehoord van ons of de bezorgingsdienst, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we kunnen nakijken wat er aan de hand is!

Sturen jullie ook naar andere landen dan Nederland?
Op dit moment niet.

×